JComments
Asystenci

Praca z najlepszymi firmami na rynku, wymagała od nas szukania absolutnie najlepszych dostępnych specjalistów na rynku. Na drodze wieloletniego rozwoju udało nam się uzyskać jeden z najwyższych poziomów kompetencji w obszarze świadczonego przez nas typu consultingu. Stało się to możliwe dzięki przyjacielskiej relacji, wzajemnym wsparciu i bliskiej współpracy z osobami absolutnie numer jeden w swoich dziedzinach. Współpraca z nimi stała się dla nas największym zobowiązaniem, honorem i zaszczytem. Promując ich warsztat pracy, doskonale wiemy, że promujemy lepsze jutro dla naszych dzieci i całego świata.

Zaprezentowane poniżej sylwetki osób, podczas współpracy z Państwem z ramienia naszej firmy dysponują pełnym know-how firmy KPMC. Każde zlecenie realizowane dla Państwa przez naszych konsultantów jest zabezpieczone firmowymi funduszem gwaranacynym i badaniem kontroli skuteczności działań konsultanta. Współpracujący z nami partnerzy, świadczą swoje usługo także poza KPMC, nierzadko przewodząc własnymi firmami, które, jako ich partner będziemy zawsze gorąco polecać.

Opis nowego modelu segregacji konsultantów:

    - Konsultant prowadzący

    W naszym nowy większym modelu angażujemy do pracy wielu zewnętrznych uznanych specjalistów, jednak udało nam sie przy tym zachoiwać stary charakter firmy w którym założyciel firmy ciąglę uczestniczy w każdym audycie i planowaniu prac, rozpoczynając i równocześnie zamykając każde zlecenie. Konsultantem prowadzącym w firmie KPMC jest obecnie Kamil Popławski - jej założyciel.

    - Asystenci

    Asystenci są to pracownicy, którzy uczestniczą w projektach na wszystkich poziomach i etapach zaawansowania. Znajdują się zawsze bardzi blisko wdrożenia, będąc często jego projektantami. Odpowiadają za przebieg wdrożenia w zakresie swoich konpetencji i specjalizacji. Realizują podstawową działalnośc operacyjną naszej firmy. Dalej pełnią szczegółowe funkcje audytorów, konsultantów i trenerów.

    - Doradcy zewnętrzni

    Doradcy są to zewnętrzni partnerzy, którzy najczęsciej pełnią funkcje doradczą przy złożonych wyamagających projektach. Dysponują ogromną wiedzą z zakresu swojej dziedziny lub branży w której funkcjonują. Skrupulatne monitorowanie rynku i nawiązywanie współpracy z najodpowiedniejszymi umysłami tłumaczy dlaczego angażujemy właśnie ich do zadań specjalnych.

     

Prezentacja wybranych partnerów współpracujących z KPMC:

 


Kamil Otto Walter-Popławski - Konsultant prowadzący

Nowoczesny i otwarty śląski ekonomista przekonany o istotności wpływu zarządzania na jakość naszego życia i przyszłość świata. W procesie myślenia jest futurystą, twierdzącym, że każda zmiana zaczyna się po stronie wydajnych i produktywnych mechanizmów mikroekonomicznych. Mentalista stojący na straży, że najlepsze metodologie, należy projektować uwzględniając wyłącznie specyfikę ludzkiego umysłu, czyli jej przyszłych użytkowników. Doskonale pokazuje to w swoich licznych wykładach. Wszechstronne wykształcenie zdobył na Oksfordzie. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się z europejskimi przedsiębiorstwami, pracując w roli niezależnego konsultanta zarządzania. Przedsiębiorstwa dla których pracował wyprzedzają stosowanymi rozwiązaniami konkurencję i branżę o kilka lat. Twórca koncepcji zarządzania rozproszonego™, Trójkąta TCM™, Mind modellingu™. Założyciel i konsultant prowadzący w KPMC | Polska. Pełnił funkcje wiceprezesa Śląskiego Towarzystwa Marketingowego, obecnie członek komisji rewizyjnej. Były zarządzający firmą Empiria Polska. Wspiera liczne znaczące projekty biznesowe.

 

 

 


Natasza Cieśla - Asystent rozwiązań finansujących rozwój firm

Wszechstronny i niezależny doradca, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie kontaktów interpersonalnych. Z wykształcenia socjolog o specjalności komunikacja społeczna, absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Od 2007 roku nierozłącznie związana z finansami- głównie w sektorze małe i średnie przedsiębiorstwa. Pośrednik finansowy współpracujący z firmą Expander, Gold Finance. Właścicielka firmy n.finansjera.pl. Spełnia się z satysfakcją i sukcesami w roli innowacyjnego doradcy, przedstawiając korzystne rozwiązania finansowe w zakresie udzielania kredytów firmowych, indywidualnych, konsolidacyjnych, inwestycyjnych czy hipotecznych.

 

 

 

 

 


Anna Kosińska - Asystent finansowania kredytem i sukcesji majątkowej

Doradca kredytowy, specjalista w obszarze sukcesji majątkowej, wieloletni praktyk biznesu oraz entuzjastka tematów związanych z edukacją finansową. Współwłaścicielka firmy Bon Finanse oraz współtwórca projektu sukcesjamajątkowa.pl. W pracy najważniejszy dla mnie jest człowiek, – dlatego dbam, aby moi klienci nie stali się niewolnikami swojego banku. Szeroka wiedza z zakresu finansów, prawa i podatków pozwala mi spojrzeć na tematy związane z finansowaniem w sposób kompleksowy uwzględniając różne ryzyka biznesowe. Współpracuję z klientem biznesowym. Rozumiem znaczenie pieniądza w życiu i swoją wiedzę wykorzystuję w pracy z ludźmi. Oprócz doradztwa, szkolę – przede wszystkim kobiety w obszarze edukacji finansowej. Jestem partnerem przedsięwzięć tj. PWP, Przedsiębiorcza Kobieta, Biznes jest Kobietą, Kobiety Sobie Radzą, Cykl Beauty Day, Akademia Mądrego Przedsiębiorcy i inne. Od kilku lat z powodzeniem łączę pasję z prowadzeniem biznesu i samorealizacją. Wierzę w potęgę podświadomości i wykorzystuję ją, jako narzędzie do samorealizacji i osiągania celów.

 

 

 


Artur Kurkiewicz - Asystent badań marketingowy i reklamy

Właściciel Agencji Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz - jednej z najstarszych i uznanych agencji na Śląsku. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego - ukończył politologię i dziennikarstwo. Stażysta IFG (Francuskiego Instytutu Zarządzania w Warszawie). Certyfikowany ekspert ds. benchmarkingu (certyfikat nr 22). Twórca autorskich strategii marketingowych HSR (Holistyczna Strategia Marketingowa) oraz SRC (Strategia Rynków Cząstkowych). Prywatnie znawca historii i literatury.

 

 

 

 

 


Mikołaj Łagowski - Asystent leasingu maszyn i urządzeń dla firm

Przedsiębiorca, właściciel Agencji Leasingowej Leason, specjalista od leasingu maszyn i urządzeń, pomógł w sfinansowaniu setek inwestycji leasingowych dla firm z całej Polski. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - ukończył gospodarkę przestrzenną. Pomysłodawca i współtwórca Najbogatsi.pl - portalu o sukcesie i samodoskonaleniu, autor większości artykułów tam zamieszczonych. Członek BNI Kings - największej grupy BNI w Polsce. Uwielbia pływanie i aktywny wypoczynek.

 

 

 

 

 


Łukasz Misztal - Asystent finansowania firm i projektów inwestycyjnych

Przedsiębiorca , praktyk z zakresu finansów przedsiębiorstw, pozyskiwania finansowania od funduszy private equity seed capital , inwestorów prywatnych jak i instytucji finansowych , specjalista od finansowania projektów inwestycyjnych , jak i finansowania zewnętrznego dla firm. Pomógł w sfinansowaniu wielu projektów min z zakresu odnawialnych źródeł energii , jak i wejść kapitałowych w projekty komercyjne. Jest licencjonowanym analitykiem finansowym (kod zawodu 241306). Prywatnie pasjonata książek biograficznych, aktywnego wypoczynku .

 

 

 

 

 


Baran Bahary - Doradca na bliski wschód i kultury islamu

Doradca zorientowany na obsługę i wsparcie wymiany handlowe na rynkch bliskiego wschodu oraz dużych inwestycji realizowanych w muzumańskim kręgu kulturowym. Wykształcenie zdobyła na Payame Noor University. Posiada szerokie doświdczenie i kontaktu handlowe, które zdobywała przez lata pracy dla znaczących przedsiębiorstw w regionie. Specjalizuje się w tłumaczeniu różnic kulturowych, opiniowaniu i przygotowywaniu klimatu pod inwestycje na specyficznym blisko wschodnim rynku. Ponad 10 lat intensywnie trenuje karate, zdobyła czarny pas. Miłośniczka kultury i tradycji swojego kraju.

 

 

 


Wiesław Bełz - Doradca środowiska marketingowego i eventów

Menedżer, dziennikarz, praktyk i teoretyk marketingu. Organizator 70 imprez konferencyjnych. Autor książek, artykułów i filmów. Twórca oraz redaktor naczelny kilku czasopism. Wieloletni przedsiębiorca. Organizator akcji popularyzacyjnych skierowanych do MSP: „Bezpieczna Firma” (2001), „Jak zorganizować efektywny marketing w niedużej firmie” (2002), „Święto Firmy” (2002/03). Współautor książki „Jak wdrożyć CRM w małej i średniej firmie”. Założyciel i prezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.

 

 

 

 

 


Dariusz Brzozowiec - Doradca systemów transakcyjnych i barterowych

Wieloletni pracownik oraz lider projektu Barter System Polska. Praktyk w zakresie wdrażania alternatywnych systemów transakcyjnych z jedenastoletnim doświadczeniem. Lider projektu działającego w Polsce od 2000r, który do dnia dzisiejszego jest największą inicjatywą na tym polu. Współzałożyciel portalu strony edukacyjnej poświęconej zagadnieniom alternatywnej ekonomii. Uczestnik oraz prelegent wielu krajowych i międzynarodowych konferencji poświęconych lokalnym systemom transakcyjnym . Członek międzynarodowej organizacji IRTA, działającej od 32 lat na rzecz organizacji barterowych. Ojciec dwóch synów, zatroskany o rzeczywistość, w której przyjdzie im żyć ...

 

 

 

 

 


Marek Kowalczyk - Doradca zarządzania projektami oraz teorii ograniczeń

Przedsiębiorca, konsultant, wydawca, wykładowca akademicki. Ekspert w zakresie zarządzania projektami na czas. Prezes zarządu MANDARINE Project Partners i partner w wydawnictwie MINT Books, specjalizującym się w książkach w zakresie teorii ograniczeń Goldratta. Kierownik merytoryczny Modułowego Programu Zarządzania Projektami w Ernst & Young Academy of Business oraz Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Wykładowca kilku programów MBA oraz zarządzania projektami m.in. na Politechnice Warszawskiej i Uczelni Łazarskiego.

 

 

 

 

 


Tomasz Mnich - Doradca zarządzania zmianą oraz transformacji zespołów

Uznany konsultant z zakresu rozwoju organizacji oraz mówca w obszarze przywództwa. Inspiruje ludzi do stawania się i bycia prawdziwymi liderami, promując jeden prosty przekaz: „Ty Jesteś Liderem“. Tomasz wierzy, że zarządzanie talentami to nie dziedzina zarezerwowana tylko i wyłącznie dla HR a raczej podejście oraz kultura zarządzania, za którą odpowiedzialność powinni wziąć wszystcy. Według niego rolą HR jest inspirowanie menedżerów do doskonalenia przywództwa w organizacji. Tomasz wpłynął na pracę ponad 3200 osób oraz 50 organizacji, m.in.: IBM, TNT, Amgen oraz QXL. Prowadził zmiany organizacyjne na rynkach USA, Europy Zachodniej oraz Wschodniej przez 11 lat. Pracował na wysokich pozycjach menedżerskich dla Roche, AIG, Credit Agricole oraz Getin International. Jest autorem The Why Method – metody wspierającej organizację w budowaniu wspólnego poczucia sesnu i celu. Jest również redaktorem naczelnym oraz wydawcą Leadership Excellence w Polsce.

 

 

 


Dariusz Sikorski - Doradca budowania relacji i motywacji

Mówca motywacyjny, trener, coach, manager, doradca biznesu, sportu, środowisk młodzieżowych. Człowiek z pasją i misją w działaniu i myśleniu. Współpracował i współpracuje z największymi firmami finansowymi, m.in: Comercial Union, AXA, Generali Group, Alianz Polska, Nordea , Aegon, Getin-Finance, Compensa, i inni. Postawą i charyzmą zdobywa zainteresowanie każdej widowni, stanowczym głosem i świdrującym spojrzeniem buduje atmosferę wyjątkowości. Jego wystąpienia są niekonwencjonalne, porywające i pełne dynamizmu. Daje ludziom wiarę w sukces, przekazuje entuzjazm i energię działania. Na przykładzie własnych doświadczeń pokazuje jak osiągnąć swoje cele i realizować marzenia.

 

 

 

 


Marcin Supranowicz - Doradca zarządzania organizacjami oraz fundraisingu

Trener i konsultant zarządzania. Absolwent MBA. Jako główne obszary zainteresowań definiuje szeroko pojęty rozwój kompetencji zarządczych średniego i wyższego szczebla organizacyjnego. W swojej pracy skupia się na wzmacnianiu, rozwijaniu potencjału tych obszarów organizacji, które dają realną szansę na poprawę wskaźników biznesowych. W latach 2006-2012 związany z branżą hotelarską, obecnie wspiera rozwój kompetencji w sektorze HoReCa. Posiada doświadczenie w roli pełnomocnika zarządu ds. SZJ. Optymalizuje procesy zarządcze stosując metodologie Lean Six Sigma. Współpracował przy wdrożeniach modeli kompetencyjnych, systemów ocen pracowniczych, badań satysfakcji z pracy, badań skuteczności szkoleń, narzędzi data mining, yield management. Opracował narzędzie oparte na MicroSoft Share Point wspierające zarządzanie rozproszonymi zespołami, jakość i zarządzanie wiedzą. Wspólnie z Polskim Stowarzyszeniem Fundraisingu szkoli organizacje społeczne krzewiąc idee profesjonalizacji trzeciego sektora gospodarki. Współautor standardów kwalifikacji zawodowych branży hotelarskiej opracowywanych dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Trener szkoleń i wykładowca na WSB nieustannie poszukujący nowych dróg rozwoju człowieka. Uwielbia aktywny wypoczynek na nartach, rowerze, żegluje.

 

 


Bartek Ślazyk - Doradca profesjonalnej sprzedaży i kontaktów biznesowych

Przedsiębiorca, praktyk, ponad 17 lat w profesjonalnej sprzedaży. Już jako młody student zdobywał kontrakty z takimi firmami, jak Coca-Cola, Unilever, Kraft Jacobs, Cadburry, Pepsico, Winiary i wieloma innymi. Współtworzył czołową firmę w Polsce z branży dodatków spożywczych. Wykreował wiodącą na rynku wrocławskim firmę zaopatrującą budowlany rynek hurtowy oraz zdobył kontrakt z jedną z największych firm w Europie. Twórca Projektu Wspierania Przedsiębiorczości PWP, czołowej w Polsce organizacji kontaktów biznesowych, w której - jak podkreśla, wciąż sprzedaje idee współpracy. Ceniony trener biznesu, który przeszkolił setki przedsiębiorców, managerów oraz handlowców. Członek Dolnośląskiej i Zachodniej Izby Gospodarczej. Współpracuje z mediami, takimi jak: „Polskie Radio Wrocław”, „Biznes Dolnośląski”, „Dziennik Polski”, „Nasz Głos Poznański”, Radio „Ram”, Rozgłośnia „Kontestacja”, promując i wspierając przedsiębiorczość.Prywatnie- zapalony podróżnik i tato 11-letniego Oskarka.

 

 

 


Grzegorz Turniak - Doradca networkingu i budowania relacji

Niestrudzony orędownik wartościowych idei: networkingu, zarządzania talentami, karierą i czasem. Od lutego 2006 jest Prezesem firmy BNI Polska. Pełnił również funkcję konsultanta PR Central & Eastern Europe w serwisu Jobpilot / Monster. Założył i prowadził z partnerami takie organizacje jak The Top Careers Club i Family Business Evergreen. Poprzednio w swojej karierze piastował m.in. funkcje Prezesa jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager - SAP Polska, Managing Director - Neumann Management Institute, Dyrektora Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania.

 

 

 

 

Pełne zatrudnienie na dzień 01.06.2012 wynosiło: 44 partnerów.

Cookies są ważne dla prawidłowego funkcjonowania witryny KPMC | Warsztat Kamila Popławskiego. Aby zwiększyć swoje doświadczenia, wykorzystujemy cookies do zapamiętania szczegółów wizyty, zapewniania bezpiecznego logowanie, zbierania statystyk użytecznych do optymalizacji funkcjonowania witryny oraz do dostarczania treści dopasowanych do Twoich unikalnych potrzeb. Firma KPMC | Warsztat Kamila Popławskiego chroni prywatność swoich wirtualnych gości w sposób równie skrupulatnych, co klientów usług podstawowych. Kliknij przycisk Akceptuję, aby wyrazić zgodę na przesyłanie plików cookie i przejść bezpośrednio do przeglądania witryny. Chcesz znalezc wiecej informacji dotyczacych cookies i polityki prywatnosci.

Czy akceptujesz cookies na stronie?