Strefa klienta

DZIEŃ KLIENTA

Impreza zamknięta dla wszystkich naszych klientów, którzy skorzystali z oferty consultingowej. Dzień klienta w całości staramy się spędzić w towarzystwie i otoczeniu naszych klientów. Organizujemy wspólne fora wymiany myśli i dyskusje, wykłady, indywidualne konsultacje, uroczyste obiady i inne atrakcje. Rozumiejąc jak strategicznie ważna w naszym zawodzie jest integracja i budowanie relacji.

Dodatkową wartością i jednym z najważniejszych celów pobocznych imprezy jest stworzenie warunków do wzajemnego poznawania się naszych klientów. Klienci nawiązują między sobą kontakty, w konsekwencji czego powstaje wiele pól przyszłej współpracy. Poznanie doświadczeń innych firm z pierwszej ręki, dodaje otuchy i działa mobilizująco. Równocześnie kontakt pozwala każdemu klientowi skonfrontować naszą pracę i osiągnięcia w innych firmach.

Informujemy naszych klientów o najnowszych rozwiązaniach z zakresu zarządzania, a także wszystkich zmianach jakie zaszły w zakresie naszej oferty.

Impreza jest organizowana w cyklu corocznym. Najczęściej w okresie jesiennym. Podczas ustalania dokładnego terminu staramy wybrać najbardziej dogodny termin dla wszystkich naszych klientów. Na spotkaniach przeważają właściciele, prezesi, dyrektorzy zarządzający, managerowie i specjaliści.

Coroczne zaproszenia są wystawione na firmę z którą współpracujemy i to ona podejmuje decyzję, kto będzie ją reprezentował.

Dzień klienta EXTRA

Nadzwyczajna impreza zorganizowana w trybie tematycznym, najczęściej spowodowana ważnymi zmianami, wydarzeniem lub jubileuszem. Na przykład: 5- lecie praktyki, kryzys 11.2008.

Wszystkie koszty organizacji spotkania, są w pełni pokrywane przez zyski z naszej całorocznej pracy.


 

ZNIŻKI ZA STAŻ

Progi zniżkowe:

0 - 2 lat: - 0%
2 - 5 lat: - 10%
5 - 10 lat: - 20%

Zniżki powstają wyłącznie w wyniku notowanych przez nas korzyści, szacowanych z długotrwałej, rozłożonej w czasie współpracy. Przekłada się to na lepszą znajomość firmy, co daje nam łatwiejszy, mniej stratny i czasochłonny proces planowania, a w konsekwencji również płynną realizację, za która zapłacisz mniej. Program zniżek nie jest czasowym zabiegiem marketingowym, tylko realnie zachodzącymi oszczędnościami, których beneficjentami są nasi klienci.

Wyceny usług realizujemy poprzez autentyczne pokrycie przez naszego klienta wszystkich kosztów, które musieliśmy ponieść, aby móc kompetentnie zrealizować zadania, których dotyczy wycena. Są to zarówno koszty bezpośrednie jak czas i materiały, jak również koszty pośrednie uzyskania wiedzy i niezbędnego know-how.

Wyjątkowy, mały i skrupulatnie przemyślany model biznesowy firmy, pod którą świadczymy nasze usługi consultingowe sprawia, że koszty które musi pokryć potencjalny klient są nieporównywalnie bardziej uzasadnione i zrozumiane przez klienta, niż ma to miejsce w dużych firmach consultingowych, gdzie płacimy za szerokie spektrum kosztów takich  jak: biurowce, parki samochodowe, koszty reklamy – u nas takie koszty mają charakter marginalny. Należy podkreślić, że pozytywnie odbiło się na naszej firmie, zamiłowanie do niwelowanie marnotrawstwa, a co za tym idzie likwidacji uległy wszelkie niepotrzebne koszty. To wszystko sprawia, że pomimo najwyższej jakości świadczonej przez nas pracy, udało nam się utrzymać akceptowalne koszty.

Promocja "Zniżki za staż" jest bardzo atrakcyjna dla klienta, ponieważ łączy się z każda dowolną inna zniżką lub promocją.

 


PUNKTY BEZPIECZEŃSTWA

Zauważyliśmy, że wiele firm w trakcie współpracy z nami odnajduje od lat zapomniane poczucie bezpieczeństwa. Szukaliśmy mechanizmu który podkreśli ważność jaką te firmy mają w naszych umysłach i równocześnie odwoła się bezpośrednio do potrzeby bezpieczeństwa tkwiącej w wielu naszych klientach. Taki mechanizm znaleźliśmy i nazwaliśmy punktami bezpieczeństwa. Jesteśmy przekonani, że to mechanizm integrujący rozwiązanie systemowo i nasze wewnętrzne poczucie odpowiedzialności za losy firm dla których pracowaliśmy.

Inicjatywa jest włączana automatycznie z chwilą nawiązania pierwszego zlecenia. Od tej chwili zliczamy każdą pracę zrealizowaną w konkretnej firmie. Każda złotówka wydana na naszą współprace to 0.1 punkt. Każdy zebrany punkt bezpieczeństwa to równowartość jednej złotówki, którą możesz wydać na kontynuowanie naszej współpracy w sytuacji kryzysowej, czyli momencie kiedy masz ograniczone możliwości finansowania naszego zaangażowania w Twojej firmie. Inicjatywa powstała w sytuacji, kiedy firmy z nami współpracujące od lat na skutek nieuniknionych nagłych zmian potrzebowały silnego wsparcia, a nie były wstanie za nie zapłacić. Punkty przyznawane są bezterminowo, jednak prawo ich wykorzystania jest każdorazowo przez nas rozpatrywane, przez dogłębną analizę obecnej sytuacji i możliwości finansowych firmy klienta.

Przykład: Przez 4 lat współpracowaliśmy z firmą Demonstracyjna sp. z o.o.  Przez cały czas trwania współpracy firma zleciła nam w sumie pracę za kwotę 68 000 zł. W następnym roku zawirowania w otoczeniu spowodowały przejściowe problemy i zmusiły ją do finansowania dalszej współpracy przy użyciu zgromadzonych punktów bezpieczeństwa. Ostatecznie zdecydowaliśmy się uwolnić w przypadku tej firmy możliwość płatność za usługi punktami bezpieczeństwa. W konsekwencji czego zrealizowaliśmy w firmie bezpłatnie usług doradcze o równowartości 6 800 zł.

Z założeń mechanizmu działania bezpiecznych punktów wynika, że zawsze korzystać z niego będą tylko dobrze poznane przez nas organizacje. Co sprawia, że dodatkowe obciążenie pracą jest możliwe do pogodzenia z innymi obowiązkami.

 


PRACA ZA UDZIAŁY

Na rynku polskim istnieje coraz więcej firm zainteresowanych takim sposobem płatności. Dla jednych jest to wpisane w zbiór dobrych praktyk, inni znajdują szereg korzyści dla siebie, a jeszcze inni w ten sposób starają się jeszcze mocniej zaangażować konsultanta, w pracę zorientowaną na efekt, a także związać z firmą. Współpraca na wyżej opisanych zasadach jest możliwa dla firm, z którymi współpracujemy nie krócej niż 2 lata. Możliwość takiej współpracy otwieramy również dla każdej umowy współpracy zawartej na okres ponad 2 lat. Rozwiązanie szczególnie popularne na zachodzie Europy w Stanach Zjednoczonych, w naszej praktyce obserwujemy znaczny wzrost zainteresowania takimi możliwościami rozliczania pracy.

 


Cookies są ważne dla prawidłowego funkcjonowania witryny KPMC | Warsztat Kamila Popławskiego. Aby zwiększyć swoje doświadczenia, wykorzystujemy cookies do zapamiętania szczegółów wizyty, zapewniania bezpiecznego logowanie, zbierania statystyk użytecznych do optymalizacji funkcjonowania witryny oraz do dostarczania treści dopasowanych do Twoich unikalnych potrzeb. Firma KPMC | Warsztat Kamila Popławskiego chroni prywatność swoich wirtualnych gości w sposób równie skrupulatnych, co klientów usług podstawowych. Kliknij przycisk Akceptuję, aby wyrazić zgodę na przesyłanie plików cookie i przejść bezpośrednio do przeglądania witryny. Chcesz znalezc wiecej informacji dotyczacych cookies i polityki prywatnosci.

Czy akceptujesz cookies na stronie?