O doradztwie

Usługi o charakterze czysto doradczym realizujemy wyłącznie w wypadku, gdy z różnych względów nie jesteśmy w stanie zaoferować zintegrowanej usługi consultingowej. Przed kilkoma laty, kiedy jeszcze nasz warsztat consultingu nie był tak dojrzały i rozwinięty, pracowaliśmy u klienta wyłącznie poprzez ofertę usług doradczych. W taki sposób zdobyliśmy stosowne doświadczenie w tym zakresie. Obecnie z usług doradczych korzystają przede wszystkim skrajnie małe i skrajnie duże firmy współpracujące z nami.

W przypadku dużych, dojrzałych, rozbudowanych organizacji doradztwo realizujemy za pomocą audytów, analiz, ekspertyz i opracowań. Firmy we własnym zakresie dostosowują się i wypełniają zalecenia zawarte w tych dokumentach. Każdy dokument jest dostosowany do wymagań klienta i spełnia wszystkie kryteria postawione przez zleceniodawcę. Do stworzenia dokumentów często posługujemy się obszernymi materiałami wcześniej zebranymi przez klienta.

W związku z dużym doświadczeniem w zakresie zarządzania i możliwościami obiektywnej oceny poziomu zarządzania firmą, jesteśmy dla wielu organizacji branżowych, partnerem zapraszanym do realizowania z ich ramienia usług doradczych. Przykładem takiej współpracy, są Audyty realizowane w ramach działalności ŚTM.

Natomiast w przypadku małych firm usługi doradcze są realizowanie głównie z faktu braku możliwości finansowych firmy do zrealizowania droższej, ale i pełniejszej usługi consultingowej. Usługa doradcza wymaga od małej firmy bardzo dużej mobilizacji i samodzielności w trakcie realizowania zapisów naszego doradztwa. Firma ma zapewnione nasze wsparcie na etapie realizacji zapisów doradztwa. W przypadku małych firm doradztwo to, poza obszernymi raportami,  przede wszystkim osobista rozmowa z reprezentantem firmy i możliwość swobodnego zobrazowania problemów i zadawania dowolnych nurtujących pytań przez klienta.

Klient objęty doradztwem może przejść na pełen consulting w dowolnym momencie współpracy. Z racji posiadania umiejętności consultingowych pewne rozwiązania specyficzne dla usług consultingowych są przez nas stosowane już w trakcie realizacji najprostszej usługi doradczej.

Uwzględniając możliwości finansowe firmy, potrzeby i wyzwania stojące przed nią, jak również zakres naszych kompetencji możliwych do zastosowania w trakcie współpracy z klientem, automatycznie sami proponujemy najbardziej optymalną i efektywną formę współpracy.

Jako doradcy zawsze pamiętamy, że:

- Pracownicy organizacji dobrze wiedzą, na czym polegają jej problemy. Zazwyczaj rozumieją też ich przyczyny i mają wiele propozycji rozwiązań.

- Obiektywizm to nasz największy atut i główny powód dla którego klienci poszukują pomocy u doradców zewnętrznych.

- Umiejętność przyjęcia niezależnego punktu widzenia i obiektywnej analizy sytuacji to najbardziej wartościowa cecha nas - jako doradców.

- Kwestionowanie celów, działań i planów klienta stanowi nieodzowny element naszej codziennej pracy.

- Nasza szeroka i głęboka wiedza biznesowa przekłada się bezpośrednio na wyniki pracy i satysfakcję naszych klientów.

 


Cookies są ważne dla prawidłowego funkcjonowania witryny KPMC | Warsztat Kamila Popławskiego. Aby zwiększyć swoje doświadczenia, wykorzystujemy cookies do zapamiętania szczegółów wizyty, zapewniania bezpiecznego logowanie, zbierania statystyk użytecznych do optymalizacji funkcjonowania witryny oraz do dostarczania treści dopasowanych do Twoich unikalnych potrzeb. Firma KPMC | Warsztat Kamila Popławskiego chroni prywatność swoich wirtualnych gości w sposób równie skrupulatnych, co klientów usług podstawowych. Kliknij przycisk Akceptuję, aby wyrazić zgodę na przesyłanie plików cookie i przejść bezpośrednio do przeglądania witryny. Chcesz znalezc wiecej informacji dotyczacych cookies i polityki prywatnosci.

Czy akceptujesz cookies na stronie?