Najwyższa jakość

Prawdziwy profesjonalizm i wysoka jakość to nie tylko puste słowa i atrakcyjny dla odbiorcy komunikat. Pod tymi słowami zawsze powinny kryć się twarde konkrety i czytelne, zrozumiałe dla potencjalnego klienta informacje. Zapraszamy do zapoznania się z wieloma rozrzuconymi po całym naszym warsztacie konsultantów, wyjątkowymi elementami jakości, które razem tworzą niezwykle przemyślany i kompletny system wsparcia klienta i utrzymania najwyższej jakości świadczonych przez nas usług.

Spotkania FOLLOW-UP

Doskonale rozumiemy, że powiedzieć raz to często zdecydowanie za mało. Człowiek najlepiej zapamiętuje, jeżeli mu się kilka razy powtórzy w ściśle określonych odstępach czasu. W naszej pracy to nie tylko wysokie jakościowo podejście, ale przede wszystkim zwiększenie skuteczności.

Rozmowy FALICYTACYJNE

Informacja jest dzisiaj najważniejszą siłą przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Niestety aby informacja mogła prawidłowo działać w przedsiębiorstwie musi być przekazana w umiejętny i skuteczny sposób. Za jakość odbioru informacji przez człowieka w przedsiębiorstwie w znacznym stopniu odpowiadają właśnie rozmowy falicytacyjne.

Analizy EWALUACYJNE

Każda decyzja podjęta w przedsiębiorstwie powinna być poparta licznymi badaniami, analizami i argumentami. Posiadając mocne argumenty mamy pewność, że decyzje są celne i potrzebne (gwarancja szybkiego zwrotu poniesionych kosztów). Wprawny manager ma nawyk i umiejętność wyciągania i porównywania potrzebnych mu informacji, również tych samych danych z różnych okresów. Takie dane mają zastsowanie m.in. w analizach ewaluacyjnych, które są częścią naszego wielowymiarowego warsztatu.

RAPORTY

Nasza praca w 90 % opiera się na wiedzy, którą sprzedajemy tak jak produkt innowacyjny: telefon czy usługę naprawy samochodu. Klient pragnie wiedzieć co kupił, pragnie to zrozumieć i na końcu zobaczyć spodziewany efekt. Doskonale to rozumiemy a wychodząc naprzeciw takim potrzebom stworzyliśmy dopracowany system prostych i czytelnych raportów. Słuchamy klienta i ciągle doskonalimy naszą wiedzę o optymalnym raportowaniu. Raporty obejmują wyniki badań, analiz, przeprowadzonych prac, obserwacji, naszych zaleceń, zastosowanych rozwiązań i inne.

REJESTRACJA (video, audio)

W przypadku usług edukacyjnych nagrania służą do późniejszego odtwarzania szkoleń dla pracowników (nowo zrekrutowanych lub pracujących zdalnie). W przypadku usług doradczych podstawowym zadaniem nagrań jest utrzymanie najwyższej jakości świadczonych przez nas usług.

SZYBKIE KONSULTACJE

Rozwiązanie przeznaczone dla naszych obecnych klientów, którym możemy pomagać niemal natychmiast, dzięki uruchomieniu specjalnej linii kontaktu. Jeśli nie jesteś naszym klientem, możesz skorzystać z bezpłatnego odpowiednika, programu „Free Time”.

UWAŻNA OBSERWACJA

Niezaleznie od zakresu prac realizowanych w firmie, zawsze stajemy się uważnymi obserwatorami firmy jako całości. Nasze obserwacje i spostrzeżenia notujemy i przekazujemy podczas spotkania/ konsultacji w formie luźnego raportu. Przy dłuższej współpracy nasze obserwacje są zbierane, przechowywane, filtrowane, katalogowane, łączone z innymi badaniami. Następnie uwzględniane przy przeprowadzaniu zmian w polu ich występowania (np. w procesie sprzedaży).

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Polityka prywatności jest najważniejszym wyzwaniem organizacyjnym w naszej firmie. Jej strażnikiem jest system procedur zapewniających odpowidniej jakości poziom poufności, natomiast efektem poziom zaufania jakim obdarzają nas klienci.

ELASTYCZNOŚĆ

Widzimy ile korzyści płynie dla klienta, z zoptymalizowanego, rozpisanego indywidualnie planu działania w firmie. Profesionalne rozpisanie tego wczesnego etapu ma krytyczny wpływ na koszty, jakości i skuteczność w przyszłości. Nasze szczegółowe oferty pełnią jedynie funkcję informacyjno-edukacyjną. Konkretny plan działania zawsze zostaje ustalany indywidualnie. W przypadku działań punktowych posługujemy się szczegółowymi planami, zadania rozległe rozpisujemy za pomocą projektów firmowych (zarządzanie projektem).

WZMACNIAMY MORALE FIRMY

Pracując w firmie klienta, swoją postawą, wyznawanymi wartościami i sposobem myślenia o firmie pokazujemy podejście pełne zaangażowania, determinacji i troski o dobro firmy. Często takie podejście pozostaje później w świadomości managerów i pracowników. Podczas konsultacji lub szkoleń podkreślamy wyjątkowość, pokazujemy mocne strony, wyznaczamy ambitne cele na przyszłość. Uczymy ludzi postrzegania firmy jak wspólne dobro, myślenia i pracy w zespole oraz traktowania wyzwań stojących przed firmą osobiście. Najskuteczniejszą metodą edukacji okazał się dobry przykład.

ELEKTRONICZNA ARCHIWIZACJA

Bezpieczeństwo informacji jest zapewnione przez naszą e-archiwizację, niezależnie od stopnia zabezpieczeń jakie klient stosuje w swojej firmie. Ze względu na wymogi bezpieczeństwa wszystkie dokumenty przechowujemy wyłącznie w postaci cyfrowej.

NASZA PRZEJRZYSTOŚĆ

Mała przejrzysta firma, dwoje znanych konsultantów, proste i jawne procedury, brak kosztów reklamy i administracji, popularne wystąpienia publiczne, umiłowanie swojej dziedziny, sprawdzona wiedza, wielka odwaga i pasja. To sprawia że jesteśmy wyjątkową firmą, o niespotykanym modelu biznesowym. Ludzie, którzy z nami pracowali mówią, że przy nas uczą się pasji, obcują z esencją zarządzania a także czują zaufanie i zyskują zrozumienie. Dla jednych to „prawdziwa przyjemność, dla innych „prawdziwa przygoda” dla nas „prawdziwa radość.

BUDOWANIE SAMODZIELNOŚCI

Wiele znanych na firm consultingowych wyraźnie kieruje się w stronę outsourcingu i przejmowania strategicznych kompetencji od klienta. Jest to rozwiązanie bardzo atrakcyjne a nawet konieczne dla większości dużych firm consultingowych. Pozwala im planować i przewidywać obroty oraz nadążać za zmieniającym się rynkiem, przy utrzymaniu wysokiej liczby zatrudnionych pracowników. Nasza firma dzięki całkiem innej organizacji i skali działania może pozwolić sobie na dużo korzystniejsze dla klienta podejście opierające się na rozwoju i edukacji. Staramy się pracować z managerami, pokazywać i projektować rozwiązania, a późniejsze ich wykorzystywanie i rozwój zostawiamy pracownikom firmy.

DEDYKOWANE ROZWIĄZANIA

Nasza praca to zawsze inny klient, inny problem i inne jego rozwiązanie. Równie często jak rozwiązania dostosowujemy styl pracy do konkretnej firmy i jej specyfiki. Wiele znanych rozwiązań zostało przez nas przebudowanych i dostosowane do potrzeb naszych klientów. Posiadamy własne metody pracy, umiejętnie łączymy narzędzia i dostosowujemy ich architekturę. Akademickie szablony i wzory mają wartość głównie edukacyjną i są zbyt stratne dla komercyjnego zastosowania. Doświadczenie pozwala nam projektować dopasowane do potrzeb firmy rozwiązania które obecnie, w organizacjach opartych na wiedzy, stają się podstawowym czynnikiem przewagi konkurencyjnej.

ZIDENTYFIKOWANE POLA JAKOŚCI

W ciągu kilku lat intensywnej działalności nasz zespół dojrzał i wypracował zaawansowane rozwiązania projakościowe. Takie podejście jest rozwijane przez nas nieprzerwanie na czterech strategicznie ważnych polach: Założenia i procedury ogólne. Doskonalenie naszej wiedzy i umiejętności. Doskonalenie zdolności organizacyjnych. Doskonalenie rynku - szukanie idealnego klienta.

ELASTYCZNOŚĆ PROJEKTOWA

Proste lub pojedyncze zlecenie to dla nas mocno okrojony i uproszczony projekt zawierający najważniejsze informacje przedstawione w sposób niezwykle czytelny dla zlecającego. Złożone i skomplikowane zlecenie to dokładnie opracowany projekt, zawierający czas, zakres i budżet. Dodatkowo uszczegóławiamy założony poziom jakości i informujemy o ewentualnym ryzyku. Znaczna część zleceń to rozpisane i koordynowane przez nas duże projekty, w których nasza praca to zaledwie kilka procent.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cookies są ważne dla prawidłowego funkcjonowania witryny KPMC | Warsztat Kamila Popławskiego. Aby zwiększyć swoje doświadczenia, wykorzystujemy cookies do zapamiętania szczegółów wizyty, zapewniania bezpiecznego logowanie, zbierania statystyk użytecznych do optymalizacji funkcjonowania witryny oraz do dostarczania treści dopasowanych do Twoich unikalnych potrzeb. Firma KPMC | Warsztat Kamila Popławskiego chroni prywatność swoich wirtualnych gości w sposób równie skrupulatnych, co klientów usług podstawowych. Kliknij przycisk Akceptuję, aby wyrazić zgodę na przesyłanie plików cookie i przejść bezpośrednio do przeglądania witryny. Chcesz znalezc wiecej informacji dotyczacych cookies i polityki prywatnosci.

Czy akceptujesz cookies na stronie?